تاریخ شمسی : 1403/2/1 تاریخ میلادی : 4/20/2024
به وب سایت سرمایه های انسانی حسابکاران خوش آمدید
میدان آرژانتین ، خیابان وزرا خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶
info@Hesabkaran.com

امروزه به دلیل رکود بازار کسب و کار و افزایش آمار بیکاری در جوانان به سختی می توانیم شغلی را پیدا کنیم که دارای حقوق و مزایای مناسبی باشد .در این میان حسابداران از موقعیت شغلی مناسبی برخوردار هستند ، چنان چه مبانی حسابداری کاربردی را به درستی و بدون کم و کاستی فراگرفته باشند به آسانی می توانند برای خود شغل مناسب پیدا کنند . آموزش حسابداری به صورت مقدماتی می تواند افراد جویای کار را کمک کند و از طرف دیگر آگاهی صاحبان کسب و کار را از مبانی حسابداری مطلع کند . ما در این مقاله قصد داریم مبانی حسابداری کاربردی را به زبان ساده برای شما عزیزان بیان کنیم پس همراه ما باشید .

مبانی حسابداری کاربردی

همان طور که می دانیم هر کسب و کاری با پول در ارتباط است و همین موضوع موجب می شود که با مفاهیم دیگری چون سود ، درآمد ، مالیات و .. سر و کار داشته باشیم . زمانی که از رشته حسابداری سخن می گوییم ، امکان دارد عده ای به تصور اشتباه فکر کنند که رشته حسابداری تنها مسئولیت دخل و خرج یک شرکت یا سازمان را برعهده دارد . اگرچه بخشی از مسئولیت حسابداری بررسی میزان درآمد و سود و زیان می باشد اما می توان اینگونه بیان کرد که مبانی حسابداری کاربردی ، کاربرد بیش تری دارد و در صورتی که شخصی با داشتن مدرک تحصیلی حسابداری و حتی اگر دوره های آموزشی حسابداری کاربردی را گذرانده باشد ، نمی تواند از عهده مسئولیت های محاسبه این موارد با موفقیت برآید .

 به طور کلی زمانی که از کاربردی بودن رشته حسابداری صحبت می کنیم ، منظور دانشی است که پس از یادگیری آن فرد توانایی ورود به بازار کار را داشته باشد و با آموخته های خود بتواند کسب درآمد داشته باشد . تفاوت میان مبانی حسابداری و مبانی حسابداری کاربردی در این است که در حسابداری کاربردی اکثر مطالب غیرضروری در آموزش حسابداری خذف شده است و مطالبی که در عملیات حسابداری نیاز داریم ، پرداخته می شود .همین دلیل باعث شده است که افراد با داشتن مدارک آکادمیک آمادگی لازم در بازار کار را پیدا نکرده باشند ،دلیل آن هم این است که از لحاظ سواد مبانی حسابداری را کسب کرده اند اما برای کسب دانش عملی که همان مبانی حسابداری کاربردی است ، تجربه کافی ندارند .دوره های آموزش حسابداری کاربردی در بازار کار می تواند نیاز ورود افراد به بازار کار محسوب شود .

آموزشگاه های مختلفی معمولا مبانی حسابداری کاربردی را در دوره های مجزا برگزار می کنند . آموزش حسابداری به صورت مفصل به مطالب مربوط به حسابداری می پردازد اما حسابداری کاربردی به صورت گزینشی سرفصل های آن ها تدریس می شود .اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که قصد دارید حسابداری را فرابگیرید و به عنوان حسابدار وارد بازار کار شوید ، در فضای مجازی و وبسایت های مختلف به دنبال مراکز هستید که آموزش حسابداری بازار کار را به شما به طور جامع و کامل آموزش دهند .برای گرفتن نتیجه عالی بهتر است در دوره های آموزش حسابداری شرکت کنید تا به صورت منسجم و استاندارد مباحث مختلف حسابداری کاربردی به شما انتقال داده شود .

اصول آموزش حسابداری کاربردی

مبانی حسابداری کاربردی در همه رشته های حسابداری یکسان و ثابت می باشد و به عنوان اصول مهم در حسابداری شناخته می شوند . هر حسابدار بدون در نظر گرفتن اینکه در چه رشته و شاخه از حسابداری مشغول به تحصیل است و فعالیت می کند باید نسبت به این اصول پایبند باشد و تسلط کافی داشته باشد . این صول شامل اصل قیمت تمام شده ، اصل قابل اعتماد بودن ، اصل قابلیت مقایسه و .. همگی از اصولی هستند که حسابداران در آموزش و یادگیری هر یک از آن ها باید تلاش فراوانی را انجام دهند . این مقاله قسمتی از نکات کاربردی در زمینه حسابداری را به منظور تسلط کافی به موضوعات مربوط به بازار کار و درآمد سریع در حسابداری با جمع آوری اطلاعات از اساتید برتر و مدیران ارشد مالی پرداخته است . برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با استخدام حسابدار در سازمان و شرکت های دارای اعتبار می توانید به حسابکاران مراجعه فرمایید و با تکمیل فرم یا ارسال رزومه کاری فرصتی جهت استخدام در یکی از شرکت ها پیدا کنید . مجموعه مبانی حسابداری کاربردی تمامی تکنیک و نکات لازم جهت ورود افراد به بازار کار را جمع آوری کرده است و با تهیه آن می توانید به راحتی اطلاعات خود را در زمینه حسابداری بالا ببرید .

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
اطلاعات تماس

info@Hesabkaran.com

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5:30 عصر

میدان آرژانتین ، خیابان وزرا
خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶ 
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حسابکاران (سهامی خاص) می‌باشد.       Copyright © 2016 Hesabkaran.com