تاریخ شمسی : 1403/2/6 تاریخ میلادی : 4/25/2024
به وب سایت سرمایه های انسانی حسابکاران خوش آمدید
میدان آرژانتین ، خیابان وزرا خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶
info@Hesabkaran.com

حسابداری یکی از حوزه های پرکاربرد در تمامی مشاغل می باشد و به همین دلیل همیشه بازار کار حسابداری پر رونق بوده و فرقی نمی کند که شرکت یا سازمان و هر کسب و کاری در دوره ی رکود یا رونق باشد، تمامی کسب و کارها و سازمان های خصوصی و نیمه خصوصی در هر حال نیاز به یک حسابدار برای انجام تمامی امور مالی دارند .حسابداران تنها افرادی هستند که تعدیل یا اخراج نمی شوند.اکثر حسابداران برای افزایش درآمد بیش تر به دنبال راهکارهای مناسبی هستند .در این مقاله برخی از تکنیک های درآمدزایی از حسابداری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . همراه ما باشید. 

تکنیک های درآمدزایی از حسابداری

کار حسابداری معمولا به صورت پروژه یا ساعتی ر نظر گرفته می شود، یک حسابدار معمولا در هفته چند ساعت از تایم خود را به انجام امور مالی یک شرکت اختصاص می دهد .معمولا حسابداران زمان های خالی زیادی را در هفته دارند و آن ها می توانند از وقت های خالی خود در هفته برای آموزش و شناخت تکنیک های درآمدزایی از حسابداری درنظر بگیرند . در اینجا قصد داریم راه های مختلف کسب درآمد از طریق حرفه حسابداری را به افراد معرفی کنیم، همراه ما باشید .

یکی از تکنیک های درآمدزایی از حسابداری ایجاد شبکه و گروه های حسابداری حرفه ای می باشد . یک حسابدار با توجه به واسطه های ارتباطی که دارد، گروهی از حسابداران موفق را به وجود آورد و اهمیت تشکیل این شبکه های حسابداری انجام پروژه های بزرگ حسابداری و هم چنین با برگزاری دوره های آموزشی حسابداری درآمد خوبی را کسب نماید .

از دیگر کارهای درآمدزا برای حسابداران تدریس خصوصی نکات در حسابداری کاربردی می باشد . حسابداران می توانند با توجه به زمان های خالی در هفته به تدریس حسابداری مقدماتی و کاربردی بپردازند . عده ای از افراد تمایل دارند حسابداری را به عنوان مهارت جانبی آموزش ببینند و این مسئله می تواند فرصت مناسبی برای کسب درآمد حسابدار محسوب شود . با حسابکاران می توانید از آگهی و فراخوان استخدام حسابدار در شرکت و سازمان های دولتی مطلع شوید، لازم است به وبسایت حسابکاران مراجعه کنید و با ارسال رزومه کاری یا تکمیل فرم درخواست همکاری فرصتی برای استخدام در شرکت ها داشته باشید .

ارائه مشاوره به کسب و کارها یکی دیگر از تکنیک های درآمدزایی از حسابداری برای افرادی است که تصمیم دارند کسب و کار خود را راه اندازی کنند . بیش تر افراد در زمان راه اندازی کسب و کار خود در ابتدای کار برای انجام امور مالی درچار نوعی سردرگمی می شود . حسابداران باتجربه در امور مالی که وقت آزاد دارند می توانند در دفترکار یا به صورت سیار بخشی از زمان خود را برای آموزش حسابداری و مشاوره برای امور مالی کسب و کارهای تازه راه اندازی شده قرار دهند .

اگر علاوه بر داشتن مهارت و تجربه و دانش کافی از قلم خوبی هم برخوردار هستید، می توانید در زمینه حسابداری و تکنیک های درآمدزایی از حسابداری مطالبی را در روزنامه بنویسید و مبلغی را به عنوان حق التحریر دریافت نمایید .البته درآمد از طریق روزنامه نگاری بالا نیست اما در طولانی مدت می تواند برای افراد رزومه کاری خوبی باشد یا سبب شناخته شدن افراد گردد .

بسیاری از افرادی که به دنبال آموزش حسابداری هستند ، ترجیح می دهند تکنیک های درآمدزایی از حسابداری را در جزوات جامع دریافت نمایند .حسابداران می توانند با خلاصه برداری حسابداری کاربردی تمامی نکات را گردآوری کرده و به صورت جزوه های مختلف آن را به افراد بفروشند و از فروش آن کسب درآمد داشته باشند . جزوات و نوشته های خود را می توانید به صورت فایل های اینترنتی یا کتبی منتشر کنید . هر یک از روش های انتشار جزوات مشتری های خاص خود را دارند و شما می توانید از هر دو روش به صورت همزمان کسب درآمد کنید .

اگر از دانش و اعتماد به نفس کافی برخودار هستید، می توانید در آموزشگاه های معتبر حسابداری تدریس کنید ، کسب درآمد داشته باشید .البته برای تدریس حسابداری باید بر مباحث و موضوعات مختلف حسابداری تسلط کافی داشته باشید . این مقاله در حقیقت بخشی از روش ها و تکنیک های درآمدزایی از حسابداری برای علاقه مندان به حسابداری گردآوری شده است . برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه انواع حسابداری و آموزش هر یک از آن ها به صورت کاربردی و تخصصی زیر نظر اساتید برتر دانشگاه های معتبر در کشور می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید.

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
اطلاعات تماس

info@Hesabkaran.com

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5:30 عصر

میدان آرژانتین ، خیابان وزرا
خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶ 
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حسابکاران (سهامی خاص) می‌باشد.       Copyright © 2016 Hesabkaran.com