تاریخ شمسی : 1403/2/7 تاریخ میلادی : 4/26/2024
به وب سایت سرمایه های انسانی حسابکاران خوش آمدید
میدان آرژانتین ، خیابان وزرا خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶
info@Hesabkaran.com

چرا حسابداری به یک شغل با درآمد بالا تبدیل شده است ؟ این جمله ای است که بارها شنیده اید! همه شرکت ها و مشاغل به حسابدار نیاز دارند و مفهوم این جمله این است که حسابداری شغلی پرطرفدار می باشد . اگر شخصی بتواند در بازار کار حسابداری به راحتی نفوذ کند در مدت کوتاهی می تواند درآمد خوبی را کسب کند . ما در حسابکاران قصد داریم با استخدام حسابدار و پرورش مدیران با بررسی های انجام گرفته و نتایج بدست آمده و پیاده سازی آن در جامعه ، آن ها را روانه بازار کار حسابداری کنیم .

فرصت های شغلی در بازار کار حسابداری

در رشته حسابداری فارغ التحصیلان می توانند در تمامی سازمان و شرکت های بزرگ و کوچک خصوصی و دولتی به عنوان حسابدار در شاخه هایی چون حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری مالیاتی ، حسابداری دولتی ، حسابداری بیمه و بانک ها مشغول به کار شوند . در کلیه موسسات تجاری و شرکت ها ، واحد های تولیدی و صنعتی ، ادارات و سازمان های دولتی ، اداره دارایی و شعب و سرپرستی بانک ها بازار کار حسابداری پر رونق بوده و هر یک از این واحدها نیاز به حسابدار باتجربه دارند . در ایران اطلاعات دقیقی در مورد نرخ رشد و میزان اشتغال حسابداران وجود ندارد ولی براساس نظر متخصصان در این رشته دلایل مختلفی وجود دارد که موجب شده است بازار کار حسابداری رونق خوبی داشته باشد . دلایلی چون افزایش رقابت میان شرکت های مختلف ، افزایش رشد اقتصادی ، اهمیت به تهیه گزارش های مالی در بین مدیران و هم چنین توسعه در بخش سیستم مالی شرکت و سازمان ها همگی در رونق بازار کار حسابداری نقش مهمی را ایفا می کنند .

میزان درآمد و حقوق دریافتی حسابداران

حسابدارانی که معمولا در بخش دولتی مشغول به کار هستند طبق قانون مدیریت خدمات کشوری درآمد دارند و حقوق دریافت می کنند اما حسابداران بخش خصوصی درآمدهای متفاوتی دارند . درآمد آن ها با توجه به عوامل مختلفی چون سابقه و تجربه کاری ، میزان تحصیلات و مهارت و توانمندی فردی آن ها ، آشنایی با سیستم نرم افزاری مرتبط با حسابداری و توافق صورت گرفته میان کارفرما و کارمند متفاوت می باشد .براساس بررسی های انجام شده متوسط حقوق حسابداران در گروه های مختلف چنان چه به عنوان کارشناس در بخش های مختلف مشغول به کار باشد متوسط دریافتی بین 900000 تا 4900000 تومان و این مقدار برای شرکت های بزرگ تر 1100000 تا 4000000 تومان می باشد. البته میزان دریافتی حسابدارن با توجه به تجربه و توانمندی افراد ، سابقه کاری ، تخصص آن ها و محل کار و نوع شرکت متفاوت می باشد و همین امر موجب شده است که بازار کار حسابداری رونق داشته باشد .

شرکت های خدمات حسابداری که به صورت مستقل فعالیت می کنند با توجه به میزان فعالیت و مشتری و کیفیت ارائه خدمات خود ، درآمدهای متفاوتی دارند . درآمد حسابدار در برخی کشورها را بررسی کرده ایم که در این جا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد . طبق آخرین آمارها در آمریکا متوسط حقوق و درآمد حسابداران سالانه چیزی حدود 61.690 دلار در سال 2013 بوده است و اما میزان درآمد حسابداران در کشور استرالیا چیزی حدود 67.200 دلار ( پیش از کسر مالیات ) می باشد .

در بازار کار حسابداری اشخاصی موفق خواهند بود که حسابداری مالیاتی را آمیزه کار خود کند و خدمات حسابداری باکیفیتی را به کارفرمای خود ارائه دهد . بهترین تبلیغات کیفیت کارشما خدمات مناسب و خوب می باشد .حسابداری مالیاتی تنها دریافت کد اقتصادی و روال عادی قوانین مالیاتی نیست بلکه تجزینه و تحلیل فنون مالیاتی است .

حسابدارانی که قصد دارند درآمد میلیونی در ماه داشته باشند باید تکنیک ها و نکات مالیاتی و حسابداری را آموزش ببینند ، آن ها نمی توانند با حقوق کارمندی درآمد خود را افزایش دهند .با آموزش مقدماتی حسابداری و با گذشت زمان و کسب تجربه در این رشته می توانند در حسابداری پیشرفت کنند و درآمد خود را افزایش دهند . کسب درآمد در رشته حسابداری نیازمند تخصص و تجربه در این رشته می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص فراخوان های استخدامی و اطلاع از اخبار و آزمون های فراگیر استخدامی حسابداری و سایر شاخه های آن می توانید به وبسایت حسابکاران مراجعه نمایید و یا با مشاورین ما ارتباط داشته باشید .

همانطور که می دانید کسب اطلاع سریع و به موقع از آخرین اخبار، فراخوان های جذب نیرو و آگهی های استخدامی محلی و کشوری، مهمترین گام در جهت پیدا کردن شغل و استخدام شدن است.
اطلاعات تماس

info@Hesabkaran.com

شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 5:30 عصر

میدان آرژانتین ، خیابان وزرا
خیابان ۴ کوچه نادر پلاک ۶ واحد ۱۶ 
کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت حسابکاران (سهامی خاص) می‌باشد.       Copyright © 2016 Hesabkaran.com